Як замовити створення веб сайту

Головна → Як замовити створення веб сайту 2150

Для того щоб замовити створення сайту у веб студії , необхідно заповнити форму для замовлення або відправити нам e-mail.

Ми негайно зв'яжемося з Вами. У процесі створення веб сайту наша студія дотримує наступних вимог:

  • 1. Облік специфіки роботи замовника
  • 2. Створення веб сайту, що сполучається з існуючим фірмовим стилем компанії
  • 3. Сторінки створеного веб сайту повинні бути досить легкими, для швидкого завантаження навіть при модемнім з'єднанні
  • 4. Дизайн веб сайту повинен бути стильним і сучасним
  • 5. Сайт повинен мати високий юзабіліті, щоб користувачеві було зручно шукати потрібну інформацію
  • 6. На кожному відповідальному етапі створення веб сайту відбувається узгодження досягнутих результатів з Вашими вимогами й технічним завданням

Ми робимо не дизайн, не просто створюємо веб сайти - ми створюємо комерційно ефективні веб проекти. Ми пропонуємо Вам певний результат, тобто підвищення попиту на Ваші послуги, зміцнення іміджу компанії.

Ми у свою чергу, одержавши від Вас замовлення на створення веб сайту, задамо всі потрібні питання й запропонуємо ефективний розв'язок.

Чи прагнете ви розбудовувати Ваш бізнес?

Ми створимо не просто сайт, ми створимо ефективний комерційний розв'язок. Вам необхідний бізнес інструмент, який буде працювати роками?

Професійно створений сайт і комплекс заходів щодо його підтримки в інтернеті, дозволяє оперативно пристосовуватися до будь-яких змін ринку. Ця можливість – економія Ваших засобів і Ваш прибуток. Якщо ви згодні з попередніми пунктами, виходить, ви готові замовити в нас створення Вашого веб сайту.

Наш телефон +380505089430. За допомогою форми Ви можете замовити створення сайту


Основні принципи роботи, яких дотримується веб студія

У даній статті наведені основні принципи нашої роботи із замовником. Проходження основним правилам дозволяє нам дотримувати строків виконання робіт і поліпшувати їхню якість.

Строки.

Нормальний строк для малювання дизайну сайту, у випадку, якщо готова композиція й зображення, - не менш двох днів. Якщо дизайн сайту малюється з нуля, - не менше тижня. Ми не працюємо із проектами, які необхідно було зробити ще «учора».

Кількість варіантів дизайну.

Ми пропонуємо тільки один варіант. Кілька варіантів макетів ми пропонуємо тільки в тому випадку, якщо замовник готовий їх оплатити.

Вартість робіт.

Зразкова вартість робіт наведена в прейскуранті. Якщо потрібно розрахувати вартість для Вашого проекту, з початку необхідно заповнити бриф. Ми не розраховуємо вартість конкретного проекту без заповненого брифа. Ми не працюємо із замовниками, які в першім же листі цікавляться мінімально можливою вартістю робіт.

Оплата робіт.

Ми працюємо тільки по передоплаті. Виключення становлять тільки замовники, з якими ми працюємо на постійній основі.

Ісходники.

Готові до використання результати і ісходники передається тільки після остаточної оплати.

Бриф.

Бриф заповнюється при будь-якому типі й обсязі робіт. Немає брифа або ТЗ - немає роботи.

Виправлення в роботі.

Будь-які виправлення, які щось концептуально міняють або викликають ланцюгову реакцію, вносяться за окрему плату.

Знижки.

Ми надаємо знижки тільки постійним клієнтам.

Відповідальна особа.

Ми починаємо роботу тільки з людиною, відповідальним за замовлення всього проекту і його оцінку на всіх етапах роботи.

Участь у конкурсах і тендерах.

Ми не беремо участь у конкурсах або тендерах і не виконуємо тестових завдань.

Додавання на вже існуючого сайту  додаткових розділів або модулів

Ми здійснюємо доробку сайтів тільки наших клієнтів. Створення сайту або додаткових модулів (розділів) на сторонніх системах керування не проводиться. Якщо Ви згодні з нашими принципами роботи, значить Ви «наш» клієнт і ми готові з В ами працювати. Ми будемо щиро раді бачити вас у числі наших клієнтів.


 

Дуже часто на стадії оформлення замовлення на створення веб сайту замовник намагається відмовитися від написання технічного завдання на сайт.

Навіщо становить ТЗ на створення сайту?

Підготовка технічного завдання на створення веб сайту.

ТЗ на сайт відповідає на головне запитання замовника, яке виникає після закінчення робіт з розробки сайту. Це питання звучить так: «А як ми зрозуміємо, що ви дійсно закінчили роботу повністю?» Технічне завдання на сайт – це не тільки великий список вимог, це дуже важливий документ. Якщо за допомогою договорів регулюються процеси організаційних і фінансових взаємин, то ТЗ регулює процес розробки й кінцевий результат. І в цьому випадку немає різниці, який сайт розробляється: сайт візитка або великий інформаційний сайт.

Технічне завдання повинне складатися завжди. Технічне завдання ділиться на багато розділів, кожний з яких відповідає на певні питання.

  • 1. Для кого створюється веб сайт, з якою метою він створюється? Описується цільова аудиторія будущего проекту. Тут можуть бути демографічні або соціальні дані, мети й завдання потенційних користувачів, їх вимоги до майбутнього веб сайту
  • 2. Як буде проходити створення веб сайту? Описується процес розробки проекту. Розділ потрібний для узгодження методики розробки сайту, якщо вона відрізняється від прийнятої у веб студії методики, яка не описується жодним документом
  • 3. Що буде ухвалюватися на виході? Створення веб сайт починається з технічного завдання і їм закінчується. В ідеальному випадку, після завершення роботи замовник і виконавець повинні пройтися по всіх пунктах цього документа й перевірити, чи всі заплановані роботи виконані
  • 4. Що необхідно для відкриття веб сайту? Хто буде займатися переносом його на сайт хостера, установлювати систему керування вмістом, наповнювати сайт інформацією, займатися оптимізацією й розкручуванням Далі приведемо зразкову структуру технічного завдання на створення веб сайту. Загальна інформація. Перша частина ТЗ містить загальну інформацію про документ і проект у цілому. Тут повинна втримуватися інформація
        1. Інформація про виконавця й замовнику. Вказівка відповідальних осіб з кожної сторони
        2. Призначення проекту. Вказується: для чого буде використовуватися отриманий продукт
        3. Мети створення й завдання, які повинен вирішувати сайт. Якщо мети й завдання поставлені нечітко, то може бути досить складно їм випливати
        4. Опис аудиторії проекту.

Найважливіший розділ для розробки гарних і правильних сайтів.

Опис аудиторії повинний містити не тільки загальну інформацію (демографія, потреби), але і які завдання вирішує відвідувач, які його цілі в роботі із сайтом Рамки проекту
При прочитанні цього розділу, кожний повинен розуміти, що буде отримано в процесі створення веб сайту, але без уточнення деталей. Наприклад, вказується, що на сайті буде форма для реєстрації користувачів, без опису того, як вона буде працювати. Рамки проекту, у технічнім завданні, пишуться у вигляді зразкового сценарію роботи відвідувача із сайтом, з описом загальної функціональності сайту. 

Опис інтерфейсу В розділі приводиться інформація про структуру сайту, шаблонах сторінок, опис змісту кожної сторінки веб сайту.

Опис структури веб сайту

Описується ієрархія всіх розділів і підрозділів сайту.

Шаблони сторінок

Схематичний опис кожної сторінки веб сайту. Складання модульної сітки сайту.

Розділ містить у собі: опис переліку шаблонів, з виділенням основних типів сторінок; типовий шаблон, з описом стандартних блоків інформації.

Опис контенту сайту

Опис контенту сайту повинне містити в собі перелік усіх сторінок сайту з точною вказівкою всієї текстової інформації, картинок і т.д.

Функціонал

У технічнім завданні один із ключових моментів. Описується використовувана система керування змістом, її основні модулі, використовувана база даних, принципи роботи.

Вимоги до веб сайту

Розділ присвячений вимогам до проекту. Вимоги, які можуть бути описані в технічнім завданні на сайт

1. Технічні вимоги до CMS
2. Вимоги до надійності
3. Вимоги до захисту інформації
4. Вимоги до програмних засобів
5. Вимоги до інформаційного забезпечення Усі вимоги необхідно формулювати чітко й намагатися вказувати до початку роботи зі створення веб сайту. Таким повинне бути технічне завдання на створення веб сайту. Кожної з наведених пунктів може бути доповнений залежно від складності робіт.


 

Попередня інформація про сайт

Анкета заповнюється людиною, відповідальним за замовлення проекту і його оцінку на всіх етапах роботи. Уся інформація, отримана від клієнта, є конфіденційною й не підлягає розголошенню третій особі. В анкеті можна пропустити пункти, по яких виникли питання або на які немає можливості відповісти відразу.

1. Правильна назва компанії для згадування в заголовках сайту ( без «ТОВ» і т.п.).

Якщо сайт робиться не для компанії, а для якогось продукту – то назва цього продукту або назва самого сайту  обов'язково потрібно написати повну й скорочену назву, причому із вказівкою більших і маленьких букв і т.п.

2. Основні й головні види діяльності компанії

Без описів, просто єдиним словом, з погляду позиціонування на ринку. Цей опис є дуже важливим, тому прохання – максимально близько до реальності.

3. Продукція й послуги вашої компанії

Опишіть продукцію або послуги, надавані вашої компанією. Так само вкажіть географію реалізації.

4. Конкуренти компанії

Опишіть 3-5 найбільш серйозних конкурентів вашої компанії. Які цілі, на Ваш погляд, переслідували ваші конкуренти, і які завдання вони намагалися розв'язати за допомогою інтернету? Що, на Ваш погляд, вигідно відрізняє Вашу компанію (товар, послугу) від конкурентів? Сильні, слабкі сторони конкурентів, особливості взаємин.

5. Основні цілі й завдання веб-сайту.

Один з найголовніших і важливих розділів намагайтеся відповідати по можливості детальніше. Які цілі Ви переслідуєте, і які проблеми припускаєте розв'язати за допомогою Вашого майбутнього веб-сайту?

6. Потенційне коло клієнтів веб-сайту

(не компанії в цілому, а тільки веб-сайту!) (частки особи, фірми, середній бізнес, дуже великий бізнес, вік, матеріальне становище, географічне місцезнаходження й т.п.)

7. Для чого Вам потрібний сайт? Навіщо Ви його модернізуєте?

Двома словами.

8. Проблеми компанії.

Опишіть основні проблеми вашої компанії, або виберете зі списку наведеного праворуч або впишіть свої.
a. низькі продажі
b. низька лояльність клієнтів
c. неправильний імідж
d. ні можливості вивести на ринок товар або послугу
e. хочеться захопити ринок
f. хочеться вибудувати інформаційну підтримку постійних клієнтів
g. хочеться налагодити взаємини з партнерами
h. потрібно залучити партнерів
i. потрібно забезпечити взаємодію з постачальниками
j. потрібно мінімізувати витрати при обробці замовлень/заявок 

9. Мета проекту

Пронумерувати в порядку пріоритетності головні цілі проекту

a. залучення клієнтів
b. тому, що сайт уже є в конкурентів
c. для того щоб ознайомити зі своєї торговельної маркою аудиторію інтернет
d. для того щоб зробити собі додаткову рекламу
e. для того щоб перенести частина своїх бізнес-процесів в інтернет
f. для оптимізації роботи з дилерами й агентами
g. для роботи з вилученими офісами
h. маркетингові дослідження
i. зворотний зв'язок з покупцями
j. створення достовірного джерела актуальної інформації про компанію для клієнтів, партнерів, преси 

10. Укажіть тип сайту

Тип сайту, тематика сайту – сайт-візитка, корпоративний, інтернет-магазин, інформаційний.

11. чи Існує готовий стильовий і графічний розв'язок, якого необхідно дотримуватися в дизайні сайту?

Корпоративний стиль, поліграфічна продукція й т.п. чи Існує готовий логотип компанії, якщо є – надати опис або вставити малюнок обов'язкове надання логотипа у векторному виді.

12. Фірмове зображення компанії (картинка), якщо є.

Якщо використовуються написи – то приведіть варіанти. Мається на увазі стильове зображення або фото, що постійно застосовується в рекламі

13. Вимоги й побажання по центральнім зображенню сайту, зображенню, що є основою всього дизайну.

Один з найважливіших пунктів. У дизайні завжди є центральний образ – на його основі будується весь дизайн (картинка, графічний елемент, спеціальний малюнок і т.п. – який?). Якщо побажань ні, то можливе висловлення припущень, виходячи зі специфіки фірми.

14. чи Існують додаткові спеціальні особливості застосування слогана, логотипа, фірмового зображення, колірної гами?

Можливі обмеження по куту повороту, по сполучуваності з іншими зображеннями й т.п.

15. Який повинна або не повинна бути колірна гама веб-сайту?

Маються на увазі вимоги або побажання по колірній гамі.

16. Ваші ВИМОГИ по дизайнерському розв'язкові сайту, які потрібно обов'язково застосувати.

Маються на увазі вимоги по використанню яких-небудь картинок, вимоги по певному стилю або способі подачі інформації й т.п. (якщо є) – інформація, яка обов'язково повинна бути використана дизайнером.

17.Ваші ПОБАЖАННЯ по дизайнерському розв'язкові сайту, які Ви прагли б застосувати, але якими при необхідності дизайнер може зневажити.

Маються на увазі побажання по використанню яких-небудь картинок, вимоги по певному стилю або способі подачі інформації й т.п. Інформація, яка може бути використана дизайнером. 

18. Навігація сайту: які побажання або вимоги по зовнішньому вигляду?

Кнопки, списки, «папки», що випадають списки, написи, анімаційне меню, графіка й т.п. Перелічите основні пункти меню навігації й основні розділи сайту.

19. Неприпустимі до використання фрагменти, фрази та інше, як невідповідне цілям, завданням і іміджу фірми.

Іноді буває, що в дизайні компанії не можна використовувати ті або інші фотооб'єкти й т.п.

20. Передбачувана функціональність сайту.

Укажіть вимоги до системи керування сайтом, необхідні модулі. Наприклад: стрічка новин, передплата на розсилання новин, маркетингові опитування на сайті, форма зворотного зв'язку, каталог продукції, можливість замовлення обраних товарів, прайс-лист, форум. Якщо необхідного модуля немає в списку, обов'язково впишіть його.

21. чи Є побажання або вимоги про яких-небудь спеціальних навігаційних або дизайнерських розв'язків і в якому ступені?

Дуже важливий розділ. Бажано всі вимоги описати якнайдетальніше. Укажіть, чи готова ваша компанія до оригінальних і несподіваних розв'язків у плані дизайну, стилістики, концепції створення. Наскільки точно необхідно дотримуватися фірмового стилю. Використовуючи 3-5 прикметників, опишіть, як, на Ваш погляд, користувачі повинні сприймати Ваш веб-сайт.

22. чи Потрібне передбачати на сайті місце для рекламних баннеров?

(баннеры, логотипи партнерів, реклама й т.п.), кількість місць під них і розміри. Маються на увазі спеціальні місця під баннерную рекламу. Якщо їх не визначити заздалегідь, то потім може так вийти, що при необхідності вставити баннеры буде нікуди.

23. Вимоги або побажання по розміщенню блоків тексту або блоків меню на сторінці.

Маються на увазі спеціальні побажання по виду сайту – «портальний», «квадратний», більш легкий, меню ліворуч, меню праворуч, меню тільки вгорі й більше ніде, і т.п.

24. Приклади (посилання) веб-сайтів сторонніх фірм, які подобаються або не подобаються замовникові.

Приведіть приклади сайтів, які подобаються, постарайтеся докладніше описати, що вам сподобалося в них.

 

З чого починається створення сайту. Основні етапи.

1. Наша робота починається з того, що ви відправляєте нам замовлення на створення веб сайту за допомогою нашої форми на сайті, або на пряму, на e-mail.
2. Наш представник зв'язується з вами, задає вам питання, необхідні для роботи.
3. На даному етапі, на підставі отриманої від вас інформації ми, направляємо вам пропозицію, що містить концепцію майбутнього проекту, строки й вартість робіт.
4. Розробляється технічне завдання. Часто замовник намагається пропустити цей пункт, уважаючи, що складання технічного завдання – це витрата часу й намагаються все пояснити на словах. Коли технічне завдання складене на папері, а не на словах ставати видне, скільки важливих елементів було пропущено при поясненні на словах.
5. Пророблення структури сайту, основних елементів навігації, дизайну сайту, установка системи керування сайтом.
6. Здійснюється тестування готового веб сайту.
7. Замовник перевіряє проект, направляє нам зауваження й пропозиції, якщо вони є.
8. Після внесення змін розробка дизайну сайту вважається завершеною.
9. Замовник оплачує наші послуги. На даному етапі наше співробітництво із замовником не закінчується. Створення веб сайту – це не разова угода.
У нашій особі ви знаходите партнера, готового допомогти в розвитку вашого веб сайту. Далі, за його бажанням, ми можемо провести реєстрацію доменного імені й розміщення веб сайту в хостера.


 
можливо Вас зацікавить
 
  • Twitter
  • facebook
  • logo-google+
  • logo_vkontakte
BMW M1 Hood

Дзвоніть мені:
+38 05 0508 9430
+38 09 7208 9430

  або Ви можете надіслати через email : info@web-site.rv.ua